ماشین سازی تیام

نمایندگی فروش دستگاه بلوک زنی

با توجه به مصرف بالای بلوک داشتن دستگاه بلوک زن می تواند سود بالای داشته باشد. اما شاید خرید دستگاه بلوک زن برای هر کسی مقدور نباشد. شما می توانید بدون نیاز به سرمایه، نمایندگی فروش دستگاه بلوک زنی را دریافت کنید و یک منبع درآمد عالی داشته باشید. بلوک سیمانی یکی از مصالح پر مصرف در کارگاه ها است. از بلوک های سیمانی برای ساخت دیوارها و سقف های ساختمانی و… استفاده می شود. بلوک می توان در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته شود.

نمایندگی فروش دستگاه بلوک زنی ماشین سازی تیام

ماشین سازی تیام یک دستگاه سیار است که با سیستم هیدرولیک کار می کند. دستگاه بلوک زنی ماشین سازی تیام یکی از تولیدات این شرکت است. دستگاه بلوک زن طرز کار دستگاه بلوک زنی ماشین سازی تیام بسیار آسان است به این شرح که:

  1. هم زمان با پر شدن سیمان کلید ویبره را می زنند تا مصالح متراکم و سفت شود.
  2. مصالح به راحتی به داخل قالب هدایت می شود تا قالب پر از سیمان شود.
  3. کارگر با فرقون مصالح را روی سینی دستگاه بلوک زن ماشین سازی تیام می ریزد.

با توجه به قابلیت ها و کاربردهای مهم، ایمنی، کاربری آسان و البته قیمت مناسب دستگاه بلوک زن ماشین سازی تیام فروش آن کار سختی نیست. دستگاه بلوک زن ماشین سازی تیام در دو طرح دستی و برقی است. هر کدام از دستگاه بلوک زن ماشین سازی تیام دستی و برقی و اتوماتیک مزیت های خاص خودش را دارد. شما می توانید، نمایندگی دستگاه بلوک زنی ماشین سازی تیام را دریافت کنید.

کلام پایانی

به راحتی با مراجعه به سایت  ماشین سازی تیام می توانید درخواست نمایندگی فروش دستگاه بلوک زن ماشین سازی تیام خود را ثبت کنید. البته می توانید از طریق شماره های تماس با مشاوران و کارشناسان این شرکت مشورت کنید تا سریع تر نمایندگی فروش دستگاه بلوک زن ماشین سازی تیام به شما داده شود. انبوه سازان، معماران، برج ساز و.. قطعاً نیاز به بلوک دارد. برای انبوه سازان و پیمانکاران و.. صرفه به این است که خود دستگاه بلوک زن داشته باشند. شما می توانید از کارخانه ماشین سازی تیام نمایندگی دستگاه بلوک زن را دریافت کنید.

سوالات متداول نمایندگی فروش دستگاه بلوک زنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست